5 km

I går var det tänkt en pw med Sara.
Det ändrades snabbt till ett crossfitpass.
Jäklar vad kul det var!
Första sen ryggskadan i april.

Idag ville Evelina ut och cykla.
Snörade på skorna och sprang 5 km brevid henne.
Det blev lättare jogg men det vart en kul stund och hon var bra slut när vi kom hem.
Och det var hon som fick bestämma vart vi skulle cykla och hur långt. Behövde hon stanna så stannade vi.

Nu tar hon igen sig med glass och festis, min duktiga tjej.

Nu lapar jag lite sol innan festen ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0