Död!

Bloggen har varit död ett tag och största anledningen är at min mobil lagt ner. Den blev svart en dag och ville inte starta mer.

Ringde tele2 och styrde upp nytt abonemang och telefon men det tog sin lilla tid att få mitt nummer flyttat till ett nanokort.
Valde såklart iPhone 5 eftersom jag är riktigt nöjd med iPhone.
Ska man ändå köpa ny så kan man väl ta den nya varianten?!
I vilket fall så kom nya kortet i går så när jag kommer hem är jag back in business igen.

Så.. Vad har hänt sen sist?

Tanken var att jag skulle jobba en vecka där efter Gotland men Liis vart dålig så det blev vabb för hela slanten.
På tisdagen ledsnadde Evelina och vi packade ihop oss och flyttade till stugan på Gräsö. Tanken var att vi skulle vara där ett par dagar men det blev en vecka.

Mellanlandade hemma 1,5 dag med tvätt och ved-fix innan vi for till Uppsala för shopping. Evelina och jag stannade hos mamma igår och tänkte göra stan innan vi åker hem.
Grabbarna stack hem i går.

Ikväll väntar middag hos Fundells.

Återkommer när jag fått igång blogg-appen eller kommer till en dator nästa gång!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0