Fredag

I helgen väntar 26 timmar arbete.
Helt inställd på det och mellan passen kommer jag umgås med lillasyster som också jobbar.

B väckte mig i morse för jag ville ut på pw innan han åkte. 5.40-6.25 gick jag och när jag kom hem blev det 4-5 mag/bålövningar.
Ingen värstingträning men det blev nånting iaf.
Nu frukost och dusch.
Barnen ska lämnas kl 9 och sen tar jag bussen till stan för ett mission med lillasyster innan jobb.

Vädret är helt fantastiskt redan nu så det kommer nog bli en kanondag!

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0