Tanken om träning

Jag får ofta frågan hur jag orkar träna på semestern?
Då ska man vila upp sig, äta gott och dricka vin.
Eller?

Är det inte då man har tid att träna? Börja dagen med ett pass och sen åka till stranden, avsluta en dag på stranden med ett hemmapass.
Alla gillar inte träning, jag vet, men jag gör det. Det gör mig till en bättre människa & bättre mamma.
Och jag ser det som lyx att kunna gå till gymmet mitt på dagen när Liis sover eller gå upp på pw innan alla vaknat.

JA, jag älskar godis, chips, pizza, läsk..
JA, jag blir sugen på det.
JA, jag äter det.
Jag tycker bara inte att det är värt att äta skräp varje dag.
Jag är värd bättre.

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0