Gotland

Galet bra vecka vi haft på Gotland. Skrattat så jag fått ont i magen, varje dag. :)
Vi har ätit och druckit så mycket gott och jag, Tina och Björn vägde oss när vi kom hem. Vi gick upp 2-3 kg VAR på en vecka.
Då vet man att semestern varit i farten och det är så värt alla grillkvällar, vinglas och snacks.

Nog är det skönt att vara hemma men jag lyckades inte tröttna på familjen Fundell. Bara på våra 3,5 åringars plötsliga krig som började sista dagarna och alltid så fort en förälder var i närheten, inte annars.
Nu längtar Eve efter Melwin.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0