Sjuk

Gårdagens träning kändes hårdare än vanligt. Vid lunch började kroppen göra ont. Lagom till vi kom hem vid 20.30 hade febern checkat in. Glad ändå att jag inte är förkyld iaf.

Tråkigt slut på en bra helg.
Kostrådgivning, fest, melodifestival och smörgåstårtefirande.

B skickade iväg ungarna på dagis i morse så jag har slumrat och tvingat i mig mat och dryck. Ikväll vill jag hyra sista Twilight-filmerna och ha myskväll med min sambo. Om jag orkar hålla mig vaken vill säga.

Hatar att vara sjuk!

Återkommer om kostrådgivningsuppdatering.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0