Badaaaam

BVC kikade på Elias utslag i morse.
Ingen fara sa dom så då får vi lita på det?! Åkte upp till dagis för att rådslå med dom också.
Det slutade med att Elias stannade där och jag åkte hem.

Nu väntar nattjobb och tanken var VILA.
Jag har så svårt att bara lägga mig mitt på dagen om jag inte klivit upp tidigt.
Det slutade med att jag städade tvättstugan, rensade och flyttade runt saker och vek 5 maskiner tvätt.
Fortsatte med att åka till Colorama och diskutera målning av kamin och handlade.

Varför ligga still?
Egentligen vill jag rensa klädförrådet också. Vi tar det en annan dag.. :)

Lär dig att vila kvinna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0