Blä

Ryggen tar längre tid på sig att reparera sig än jag tänkt.
Det gick sådär att jobba idag. Var på vippen att jag sjukskrev mig torsdag och fredag men det kändes som att när jag rörde på mig och höll igång så kändes det mindre. Eftermiddagen gick riktigt bra.
Dock bra slut i ryggen nu.

Längtar efter ett ordentligt träningspass eller att bara kunna hoppa studsmatta med barnen. Man blir så otroligt begränsad.

Är man en rörlig person så är det här pest att inte kunna röra sig.

Nog tjatat om ryggen.

I helgen ska vi få träffa vår lilla Phoebe. Längtar som en galning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0