Loppis

Idag var vi ju på loppis. Jag och B tog motorcykeln till olika loppisar innan jag åkte till jobbet.
Galet mysigt men nästa gång vill jag ha några timmar till.
Vi (läs jag) köpte lite smått och gott.
Bland annat en ljusstake, en till ljusstake fast som jag använder som vas (se bild), rostfri bricka och en tavla.
Det var något mer.

Mitt nästa projekt i huset är att måla kaminen som någon hällde ut rödvin på när jag fyllde år. :)
Det var dags att måla om den iaf men nu har jag en anledning och sen har jag köpt massa på loppis som ska stå på den så ännu en anledning till att det måste bli gjort.

Okej, nu ska jag sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0