LYCKA!

Per Gille är min Gud. Seriöst, han knäckte, masserade, bände hit och dit och träffade alla smärtsamma punkter.
Bänken jag låg på var smäcksur av svett.
Allt gjorde SÅ ont och när han var klar (haha, jag inser hur det kan tolkas!) bad han mig att ställa mig upp..
Jag ställde mig upp, inte som Agda 85 år utan som Sofia 25 år!
Prisa Gudarna, han har gjort det igen.
Jag ville kyssa hans bara fötter.

Visst, smärta fanns kvar men jag kunde röra mig!

Nu efter att ha vilat i stort sett hela dagen, läst bok och myst med barnen utomhus så har efterdyningarna efter att ha varit helt felställd i en vecka äntligen lättat. Det blir lugnt några dagar nu så kroppen hinner hämta sig men när jag känner mig 100% smärtfri, då ska jag springa. Är så sugen på att snöra på skorna och bara springa.

Nu, sömn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0