Jobbar

Äntligen är en jobbig jobbperiod över. 
Blandat skift hejvilt och sovit knapert.
Känns som om jag inte träffat barnen nått alls. Bara suttit på en buss och varit på jobb. Märkte igår hur bra Elias börjat prata. Man missar så mycket på bara två veckor. Man rusar liksom bara igenom dagarna och märker inte det viktiga. I Elias fall så händer det supermycket i just talet nu. 

Ikväll väntar ett glas rött och mörk choklad. Både B och jag är lediga i morgon och hela helgen. 
Efterlängtat. 

Det blir till att ligga i sängen länge i morgon bitti.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0