Gym

Kom precis hem från gymmet. Hade sån skallebank när jag vaknade i morse så jag valde bort löpningen jag tänkt utföra. 
Tänkte gå på gymmet och köra lite lätt istället. 

Kommer dit och påbörjar båltränibg och bestämmer mig sen för intervaller på
Löpbandet ala Tabata-style. 
Springa 20 sekunder, vila 10
Sekunder. 
Först tänkte jag 8 st och sen slutade det med 20 st. 

Nog är huvudvärken kvar än men humöret är på topp och endorfinerna sprutar. 
Hur kan man INTE vilja träna? 
Skönare känsla får man leta efter.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0