I min stilla vrå

Baby kom hem från jakten idag. Tre dagar som gräsänka är över. Allt har flutit på riktigt bra trots att jag jobbat 1,5 timme enkelväg hemifrån. 
Svärmor fick rycka in en eftermiddag och bjuda barnen på middag. 
Tacksam över det! 

I morgon kör vi fredag. Klockan ringer 4.15 och jobb väntar 6.45-15.30. 
Sen hoppas jag att ett stort glas vin står på bordet när jag kommer hem. 

Det är faktiskt något jag börjat uppskatta. Ett glas vin en fredagkväll. 
Förr drack jag bara när det var fest. 
Det fanns ingen anledning och jag förstod inte tjusningen i ett enkelt glas rödtjut. 
Annat är det nu. 
Det är lyx!
Det är avkopplande. 
Jag älskar't! 

Nu tänker jag säga bye bye för denna dag. Bjuder på en vinter/vårbild från Östhammars bästa sida. 
Kyss & kläm




Kommentarer
Amanda

<3

2013-10-19 @ 19:09:46
URL: http://saraamandalantz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0