Tisdag

Tisdag och det är SOOOL! Så jäkla gött. 
Kände redan i morse hur humöret var bättre än på länge. Den här grå mössa. Som legat över Uppland ett bra tag påverkar mig rejält. 
Hoppas det blir sol i helgen med så vi kan njuta av promenader mellan alla kalas. 

På fredag fyller vårt lilla hjärta 4 år. 
Vårt hjärtebarn. 
Det blir kalas i dagarna 3 och hon är så spänd! 
I morse kom hon upp och sa att det minsann är 3 dagar kvar och att hon vill vara prinsessa, pirat och polis på sitt kalas. :) 
Vi får se vad vi kan åstadkomma. 

Nu ska jag packa ihop och åka till jobbet. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0