Nc1month

Åh!
Efter diverse tabletter och lite frukost i magen så känns huvudvärken och bihålorna lite lättare. 

B och jag har diskuterat om denna skitmat man ätit större delen av december och all denna vätska som jag dragit på mig. (Kan inte ha strumpor på mig utan att jag får fula märken kring anklarna). B tog upp att han vill komma till våra vanliga rutiner med bra mat och inte fika varje dag. 

Sagt och gjort. 
Jag hittade en utmaning på instagram som går ut på att man äter rent (grönsaker, fullkornsprodukter, kött, vegetariskt, inga hel/halv fabrikat, inga sötsaker eller alkohol) under en månad. 
Till det tillkommer en veckoutmaning varje vecka. Alltså någon slags träning som ska göras innan veckans slut. 

Ingen diet, bara bra mat! Som vi alla borde äta! 

Träning får vänta för min del med tanke på huvud och bihålor men nästa vecka kör jag träning med. Men B kommer inte undan. Tror han ska få göra 200 armhävningar den här veckan. 

Det ska bli kul att se om det blivit något resultat 1/2. 

Nu ska här vilas. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0