Långt mellan gångerna

..som vanligt.
Nu är det bröllop för hela slanten. 
Mellan vab och bröllop klämmer jag in några arbetspass med. 

När jag är hemma syr jag ihop några överdrag, vi träffade prästen i dag och jag har skrivit ihop olika varianter av vigselprogram under natten. Ibland är det bra med en lugn natt på jobbet. ;) 
Saker faller på plats och jag ser sååå fram emot dagen D. Pirret i magen var inte nådigt i kylan idag när vi fick öva lite. 

Måste tänka till så vi kommer ihåg allt vi ska göra, inget får glömmas och vem gör vad? 


Längtar efter Gotland. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0