Kontroll

Jag är en sån där människa som lever genom listor, almanackor och planering. Kalla mig gärna kontrollfreak. 
Jag ser gärna att jag själv sköter allt just för att se att allt blir gjort och på rätt sätt. 

Om lite mer än 100 dagar, lite mindre än 4 månader ska jag gifta mig. 
Och det är en hel massa som ska göras tills dess. 

Idag har jag fixat servitriser, beställt tårta, diskuterat mat (eftersom han som skulle göra maten dragit sig ur) med olika cateringfirmor, räknat, betalat saker, dubbelcheckat och planerat. 
Mitt huvud tackar för sig och kvällens springtur kommer göra gott. 

4/5 lär jag vakna med ett leende på läpparna. Då ska jag ta 5 välförtjänta oplanerade dagar i Barcelona. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0