Gotland

Vi hänger på Gotland nu. G och F kom natten till idag och vi har haft full rulle större delen av dagen.
Lugnet har nu lagt sig och alla sover utom jag.

I morgon åker B och G på jakt med mina äldre släktingar. Jag och F tänkte prioritera Evelina och ska gå till lekparken här bredvid vår stuga. Efter lunch tänkte vi åka in till stan där vi sen ska möta upp grabbarna och äta middag.


Annars flyter livet på här borta. Långa promenader, träning, god mat och vin i goda vänners sällskap.
Kan det bli bättre?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3893788/images/2012/pic_50a6d20d9606ee20aae7d140.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0