Hemma

Den känslan när man varit borta och kommer hem till ett mörkt hus är helt fantastiskt.
Hade tänkt efter och plockat undan innan vi åkte.
Iofs tog det 3 min så var alla grejer utslängda på golvet igen.

Borta bra men hemma bäst.
Två trötta och hungriga barn hängde i byxbenen medan jag snabbt kokade ihop köttfärssås och spagisar.
Med maten i magen försvann jag i väg till gymmet.

Efter att ha tagit personligt rekord i 5 km löpning och 5 km rodd kände jag mig rätt nöjd. Sitter redan och tänker på hur jag ska lägga upp det när jag ska försöka ta personligt rekord på 10 km.

Nu inväntar jag mannen som ska få åka till affären och handla hem lite frukost till i morgon. Kylskåpet ekar tomt.

Nu ska lilleman sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0