Växjö

Helgen i Växjö var kul men lite tung. Elias bestämde sig för att skrika nätterna och vara jättemammig på dagarna.
Semester? Nja.
Hade föreställt mig en lugn resa med ett sovande barn.
Han började skrika i rondellen vid IKEA (Uppsala) sen höll han låda till vi kom fram och sen vidare under natten. Kul!

Ullared var förövrigt grymt och jag lär åka dit igen med den allra största plånboken jag har. Sjukt vad med grejer det finns. Tappade bort mig både tre och fyra ggr.

Veckan har gått åt till träning, dagis och tekväll. I morgon är det torsdag och en löptur, dagis och höstmys väntar.

Fyfan. Dags att sova. Lär vara död i morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0