Box

Ikväll drog jag med Helena på box. Jäklar vad kul det var.
Körde mycket box innan barnen var påtänkta.
Kul att testa på igen.

Under dagen har B varit hemma. Vi har städat och fixat i huset. Han ska bort onsdag-fredag och på lördag har vi en ettåring i huset. Då ska det kalasas
Huset är alltså grovt städat och nästan allt är bakat.
Dvs, mamman i huset är nöjd!

Eftersom Elias tog en powernap medan jag var och tränade så har vi en vaken skrutt som stappligt går omkring.
Tänkte mysa ner oss i vår säng strax. Få lite lugn i huset.

Bakade en morotskaka till B som dom kan smaska på när dom jagar.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0