Hemma

Idag fyller Cevin 1 år. Så dvs att för ett år sen hatade jag hela världen och var stensäker på att bli igångsatt 1 vecka senare.
Grattis till dig, skrutt. :)

Efter Cevins kalas åkte vi direkt till Helena på middag. När vi alla var trötta åkte vi hem och hade lite krig. Tillslut somnade han på mitt bröst och nu ville Eve sova. Båda somnade i bilen hem från Uppsala, därav krig och sen kväll.

När Eve somnat blir det te och en hård kesomacka framför TVn.
Hoppas på en lugn natt.
I morgon kommer pappan hem.
Då blir det en ordentlig löprunda och sen mystacos när barnen somnat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0