Lägga ner?

Sitter och funderar på om jag ska avsluta blogg och facebook och bara köra instagram. Det är skönt att skriva av sig på bloggen men jag skulle lika gärna kunna skriva dagbok.

Instagram är mycket roligare tycker jag och jag är mer aktiv där. Lägga tid och energi på roliga bilder känns mer värt.

Håller iaf på med ett påhitt där man tar ett kort varje dag i oktober, alla dagar har olika teman. Riktigt kul och man kan faktiskt få till en del bra bilder om man försöker.

Lillebror sover. Nu ska storasyster sövas.



Kommentarer
Lisa

Vad är det för påhitt då? :-) tycker förresten inte du ska sluta blogga. ;-)

2012-10-04 @ 19:59:48
Lisa

Vad är det för påhitt då? :-) tycker förresten inte du ska sluta blogga. ;-)

2012-10-04 @ 20:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0