Lördag/söndag

Vilken helg.

Lördagen startades med 7,5 km löprunda. Sen var det hem och fixa det sista.
Fick en ordentlig överraskning med Hille och Paul dök upp med sina barn med. Grät tom en skvätt.

7 barn i åldern 1-3 år och typ 25 vuxna. Fikat gick åt fort och alla verkade nöjda. Elias fick toppenpresenter och det lektes vilt med det mesta.
23 gick de sista gästerna hem.
Då var vi helt utpumpade.

I morse var det seeeegt. Alla var supertrötta och vi åt inte frukost förrän 9. Sen gick jag ut på en löprunda som egentligen vara var till för att få röra lite på mig. Få bort lite eländig uppblåsthet efter fikat igår.

Den lilla löprundan blev över en mil.
Skönt i sig men eftersom jag var helt slut innan så vart det jävligt jobbigt efteråt. Jag har haft 0 krafter under dagen.
Tvingade mig själv igenom att städa upp kaoset efter kalaset. Alla chanser jag fått har jag lagt mig någonstans och vilat. :)

Nu ska B och jag ta lite frukt framför en film. Kommer somna tidigt ikväll.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0