Onsdag

Gårdagens step slutade med stukad. Väldigt lätt stukning men det känns idag iaf. Stel och öm men vad gör det? Ett par Alvedon löser världsproblem!

Idag har vi bakdag, jag och min son. Igår gjorde vi negerbollar och idag morotskaka.
Tänkte försöka mig på en drömtårta i morgon och bullar på fredag. ;)
Varför göra allt samma dag när man kan dela upp det?

Så förhoppningsvis är allt bakat och klart till kalasen på fredag.

Nu somnade Elias så när kakan är klar blir det lite lugn och ro i sängen med en bra bok.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0