Torsdag.

Efter vi lämnat Eve på dagis blev det en pw på en timme och femton minuter.
Även om det är tråkigt väder så är det så skönt att vara ute!
Elias sov en sväng och Phoebe fick springa lös större delen av mina 8 km.

Efter lunch kom Elof med familj och hälsade på. En snabb kaffe blev middag. :) Trevliga människor!

Med för mkt pannkaka i magen bjöd jag över Helena på benträning, hårfärgning och te. :) Hon lär hata mig i morgon med tanke på hur hennes ben lär kännas. :)

Nu ska jag kika tv innan sömn.

Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0