Yeah!

Ikväll har vi haft besök av sköna familjen Fundell.
Melwin och Eve hittade varandra direkt och det var full fart från första sekunden.

Efter god mat och god efterrätt (och en del glas alkohol för vissa) kom det upp att vi skulle åka på resa i september nästa år.
Känner mig så jävla taggad.

Det blir till att kolla resor nu varje dag och planera lite så det blir bäst för våra barn. Det blir en del extra att ta hänsyn till. Kommer bli så jävla kul. Vid den tiden kommer dom ha en liten fis med.
Mysigt!

Som vanligt är jag apkass på att ta kort men jag bjuder på något av alla 100 kort Eve tagit för sig själv. ;)



Kommentarer
Mårmår

Hon är så himla go!

2012-10-29 @ 20:09:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0