Fredagsmys

Haft en trevlig dag ute i Östhammar idag. Varit i lekparken, promenerat och haft lunchgäster. Nu ska dom strax gå hem och vi ska städa undan leksaker och kläder som ligger överallt.

I morgon vankas jobb. 6.45 ska jag infinna mig på Akademiska sjukhuset. det ska bli så skönt att komma bort lite. Sen kommer jag sova kvar i Uppsala för att sen jobba på söndag med.
Just nu känns det som om jag kommer åka till jobbet och ladda batterierna lite. ;) Älskar mina barn men får man äta ifred ibland utan att behöva tjata eller bli tjatad på så tar jag gärna den chansen. :)

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0