Fyfan

Vilken morgon..
Eve har trotsat järnet och skrikit i princip sen hon vaknade. Sparkats, slagits och varit skitsur.
Till dagis skulle hon men jag Tabbade mig när jag sa att hon gick cykla. Tog hut lång tid som helst och hon var sur hela vägen. Tillslut bar jag henne till dagis så vi kom fram någon gång. Hon storgrät och även om jag var flyförbannad så tog det emot en skvätt att bara gå.

Nu är jag helt slut och ska ta bussen 09.45 till Uppsala. Elias har somnat och jag tänker göra detsamma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0