Hålla sig lugn

Jag önskar att jag hade ro att bara sitta eller ligga. Inte ens när jag är sjuk kan jag bara vara. Igår var jag så pass dålig att B fick komma hem och därmed låg jag hela dagen.

Idag känner jag mig bättre men fortfarande 38,5 i temp, halsont, huvudvärk men överkomligt. Jag känner att jag inte är 100 men jag ser allt som behövs göras. Ångesten kommer och någonstans i från får jag orken att vika tvätten, måla taket och gå ut med Phoebe.

Tapetsering vankas i sovrummet i helgen. Så i morgon är tanken att jag ska in och handla golv, lister sängstomme och sängbord. Ännu en gång, förmodligen är jag inte 100 i morgon heller men jag orkar ändå. Jag är superwoman och jag orkar allt. (tills jag en dag faller död ner..)

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0