Härligt

Svinkoppor har Eve fått runt munnen. (Yaaay!?)
På resten av kroppen pratade doktorn (var han verkligen en doktor eller beställde han sin legitimation på internet?) om att Phoebe har loppor som hoppat över på henne och bitit henne??
Om Phoebe haft loppor hade hon väl kliat eller någon annan hade kanske haft bett?

Jag har mailat min hudläkare i hopp om hjälp och bara för att utesluta loppor ska B ringa veterinären i morgon och kolla upp om hon har loppor. Sängarna är renbäddade och Phoebe får absolut inte röra någons säng eller ligga i knät.
Jag tvivlar starkt på loppbett MEN jag har gjort det jag kan i fall det mot förmodan skulle vara så.

I vilket fall tycker jag att vi kunde fått salva mot svinkoppor men vi fick inget!!
Dvs att hon inte kommer kunna träffa folk på flera dagar eller gå på dagis..
Han tyckte vi kunde tvätta med tvål och hon skulle få en egen handduk.

I morgon ska jag ringa VC och förhoppningsvis få svar av hudläkaren.

Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0