Min fis

Vissa kvällar får Elias för sig att han ska vara uppe. Han är trött vid 19 och då brukar han få välling i sängen men sen piggnar han till och är i full gång fram till 21 ungefär. Ikväll är en sån kväll. Vart han får energin ifrån är en bra fråga men den finns där.

B åkte på jakt vid 19 så sen Eve slocknade vid 19.30, har jag och Elias myst med ljus, NCIS och macka. Nu la vi oss precis i vår säng framför TVn. Något säger mig att han sover inom ett par minuter.

Tidigare idag efter vårt (mitt och Evelinas) krig åkte jag och mötte upp några mammor. Vi åkte vidare till Gottsunda och bjöds på goda våfflor och skitsnack. Fick med oss lite kläder hem och Eve är så nöjd att få ha Jonnas kläder i sin garderob.

Idag blev det ingen träning men jag får ta en runda i morgon innan fredagsmyset.

xoxo / Gossip girl :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0