Remiss!

Vi fick remissen och den är skickad till min hudläkare. YES!! Äntligen kommer hon få bästa vården ever (i hudväg iaf).
Är det något på tok i hennes hy så hittar han det. Anders is the man.

Kom nyss in från en prommis med Helena. Elias sov till 16 idag så han håller låda än fast jag tycker mig ana att han börjar slappna av lite?!
Vi myser iaf i Eves säng, han och jag. Eve ville ju sova hos sina föräldrar inatt så hon sover därinne.

I morgon är det BVC som gäller. Elias har inte gått upp som han ska (???) så vi ska tillbaka i morgon och få bassning för han har inte gått upp något, enligt vår våg iaf. Killen har att ta av så just nu är det inget att bry sig om. MEN (!) vill BVC att vi ska komma så kommer vi.

Dags att göra ett seriöst försök att söva tussen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0