Våffla

Efter att ha goffat våfflor och blivit getingstucken (mitt första och AJ!!!) tog jag en kortis med löppjuxen. Bara för att låta fläsket röra på sig.

Notera detta. Våfflor, grädde och sylt = ingen bra förberednibg för en löprunda.
Kändes som om jag hade bly i magen.

Nu är man redo för sängen. Nyfärgat hår och fixade naglar. Allt är packat och klockan är ställd. Känns som värsta grejen att jobba och komma bort två dagar.
Ser fram emot imorgonkväll. Ska träffa mina gymnasiebrudar och ta några glas vin innan dom ska ut. Jag tänker dock vara duktig och gå hem när dom går ut. Ska ju trots allt upp och jobba på söndag med. 2 glas vin, that's it. (hmm..)

Nu sover vi. 04.30 ringer klockan.
Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0