Avtuppad

Ännu en gång har jag vaknat upp på golvet, varit avsvimmad och mått lite tjyvens när jag vaknat till.
Har dubbelkollat graviditet så det kan jag med lättnad säga att det är inte det, tack Gud!

Någon sa att jag äter för lite och tränar för mycket. Er skrattar jag åt rakt upp i ansiktet. 3 tillfällen med träning och mat som förmodligen kan göda två av er är varken för lite eller för mycket.

Så nu är jag inne på det livsfarliga. Tänka ordentligt på vad som kan orsaka svimning. Jag är just nu inne på hjärtat. Vad som kan vara fel på hjärtat mitt.

LIVSFARLIGT att veta för mycket.

Blir till att ringa doktorn på måndag.
Nu blir det vila i sängen en stund.



Kommentarer
Lisa

Kan det vara någon näringbrist? Man kan ju få masssa konstiga saker nu för tiden! Hoppas du kommer på vad det är och inte är något farligt!

2013-04-19 @ 18:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0