Bra helg

En superskön helg har passerat.
Så jäkla nöjd och just nu har mina barn släpat upp mig till soffan där barnprogrammen är i full gång.

Vad bjöd helgen på egentligen?
Vi har inte gjort speciellt mycket egentligen.
Träning, långpromenad med en fin vän, fix på tomten, spontanbesök på lördagen, brödbak, måla stol, möblerat om avslutade med några chins. Alldeles lagom.

Idag väntade jag mig att komma upp till strålande sol och hade tänkt en hel utedag nere vid vattnet med barnen. Dock är det väldigt grått för tillfället men det kommer väl lite sol får jag hoppas.
Ikväll ska Helena med på crossfiten.


Nu tar vi frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0