Crossfit

Crossfit är min nya grej!
Jäklar vad kul det är. Man kämpar till musklerna bränner och när man tror att man inte orkar mer så kör man lite till.
Tempot är skyhögt och övningarna är svinroliga.

Idag körde vi 35 min. På den tiden hann vi igenom 18 övningar. Hela kroppen är med. Även kondisen.
35 min kanske inte låter mycket men testa själva hur mkt ni orkar under 35 min när pulsen dunkar i Högan sky HELA TIDEN.

Märker iaf förändringar på min kropp. Även om jag gått upp 1,5 kg (muskler?!) och mått bandet inte visar jättemycket så känner jag att kroppen förändras.
Jag har muskler! Jag känner mig stark, uthållig och grym!
Jag mår bra som fan just nu i min kropp.
Fysiskt och psykiskt så ändras jag.
Jag klarar saker jag aldrig trodde var möjligt och jag träffar människor som är HELT fantastiska!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0