Måndag

PåskMat, godis, påskmust..
Kände mig inte fräsch alls när jag gick på dejt med min PT i morse.
Och Gud ska veta att jag fick jobba.
Jag har aldrig jobbat så hårt under 60 min EVER!
Plus en pw på 40 min till och från gymmet.
Jag var död när jag kom hem.

Men det blev vila resten av dagen iaf. Låg ute på älgskinnet i solen och bara söööög in energi.
Tror att solen är det enda som kan få upp humöret just nu.
B bjöd på mellis utomhus och god mat till middag.

Vabb väntas i morgon. Elias har fått feber så vi ska hänga hela dagen här hemma. Har fått en skvätt feber jag med så om vi får något gjort får vi se.

Min galna son.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0