Nätter på g igen

Hejsan!
Long time no seen!
Mycket nu på g.
Dels är det varmt ute, ljust och vårligt!
Dvs att jag och min familj spenderar en hel del tid ute.

Crossfit, jobb och familj.
Det är vad livet går ut på just nu.
Mycket planering är på g för vi har 3 resor inom 4 månader (juni-sept). 6/6 går första av stapeln, LONDON med systrar, mor och svägerska.
16/6 åker vi till Gotland med Fundells.
7/9 åker vi till Side, Turkiet med Fundells.
Taggtaggtaggelitagg!

Nu väntar två nätters jobb.
Är ganska mör efter gårdagens vindrickande. Fira 5 år kan gå vilt till. ;)
Med barnen på dagis ska jag nu lägga mig och sova fram tills dom ska hämtas kl 15.

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0