Suuuuuuck

Seg dag.
Elias som var febrig igår har mått som en prins under dagen.
Lekt och stojat hela dagen.
Skönt att det inte blev mer än så.

I morgon väntar jobb. Klockan går igång 4.10.
Nu ligger jag i sängen och hoppas på att få sova ordentligt i natt.
B är på jakt så det blir till att somna själv.

Fick brev från en läkare på blodcentralen idag. Mina järndepåer är tomma. Om 3 månader ska jag dit och kolla igen om det sjunkit mer eller om jag lyckats få upp nivån.
Järntabletter är inte min grej så jag hoppas att maten kan ge mig det jag behöver.

Nu längtar jag till fredag.
Då är det min dag.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0