Veckan

Måndagen var jag förvånansvärt pigg!
Tisdag och onsdag var jag seg.
Vi gjorde ingenting mer än att hänga hemmavid. Helena kom över en sväng och jag tränade måndag och onsdag. Mer än så hände det inte.

Idag var det andra bullar. Vi har varit ute hela dagen i stort sett. Målat stol, matat fåglar, promenerat med Helena, dansat..
Grymt skön dag.

Jobb väntar i morgon och sen ledig i helgen. Blir till att försöka komma till gymmet en sväng. Eftersom våra planer för helgen har ändrats så kommer jag nog hinna med två pass!

Nu ska jag sova.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0