Worki

Tryckt i mig Ipren, alvedon och Rinexin.
Jag är så jävla nära en bihåleinflammation just nu. 
Varit förkyld ett tag och igår tittade febern förbi en snabbis. 
Idag känner jag mig bättre! (tack Rinexin) 
Inte alls lika tjock i bihålorna och ont i huvudet. 

I natt vankas nattjobb. En natt ska jag fan palla med! Har inte jobbat sen 22/12. Skönt med långledigt trots att jag varit förkyld sen juldagen. 

Hela morgonen har gått åt till att fixa med bröllopet. Vad som ska stå i festprogrammet och sånt skoj. Igår var våra toastmasters hemma hos oss och vi gick igenom hur vi ville ha det, ungefärliga tider osv. 
Det är nu det börjar på allvar. 
Folk har redan börjat svara på inbjudningarna som trillat ner i deras brevlådor. 

Nu kör vi! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0