4 inlägg

Jag har skrivit 4 olika inlägg i helgen och varje gång händer något och jag glömmer publicera.

Jobbade i fredags och lördags. Efter jobbet i fredags gick vi ut några tjejer från jobbet.
Käkade på stationen och sen vidare till Terassen.
Tidig kväll för mig då klockan ringde 5.30 dagen efter.
Så jävla trevligt gäng som gick ut.

Lördagsmys vet jag inte om det blev så mycket. 17.40 kom jag hem från jobbet, mys med barnen en timme innan dom gick i säng. Då hoppade jag i löpskorna och tog en springtur. Mest för att rensa huvudet från info och världens jävla elände.
Man får se en del på mitt jobb, mycket tråkigt men även bra saker.
Ibland blir jag bara så tagen.

Söndagen började med ett Shbam-pass. Dans alltså. SJUKT kul!
Efter det åkte vi till skjutbanan med B som skulle skjuta in sitt gevär och jag ville ha sol och frisk luft.
B drog på jakt efter middag hos Svärmor. Efter kidsen somnat tog jag och testade ett högintensivt magpass. Galet bra.
Satt även och gjorde sugarpaste-blommor på kvällen som ska användas på 3årskalaset.

Idag ska barnen på dagis. Jag har "jourledig" vecka så då får dom vara där 15 timmar. Tänkte passa på att åka till Uppsala och fixa sista presenten till Eve, handla, kolla nya träningskläder och köpa lite grejer till vår nyaste familjemedlem som föddes igår.
Gustav och Fridas lilla tjej kom äntligen ut.


Dags att klä på barn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0