Fredag

Åh sköna fredag.
Vaknade med tjuriga barn men det gick snabbt över.
Vi (läs jag) går i pyjamas än.
Nog är det rätt skönt med dessa slappa dagar och man får en del gjort.
Igår städ, idag vika mängder med tvätt och tvätta resten av mängderna.

I morgon ska det bjudas på fika så det blir till att skapa lite cakepops ikväll.
Äntligen ska vi få till ett litet kalas för donnan.

Ikväll väntar bodypump och jag hoppas på att min pulsklocka kommer idag så jag får testa den. :)

Trevlig helg mina vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0