Hua

I morse lämnade jag Elias på dagis. Ungen behöver springa av sig en stund.
Efter det gav jag mig till gymmet.

30 min cykel
Benpress 12*3
Utfall med 20 kg, 12*3
Squats 20 kg, 12*3 (räknar man med att stången väger 20 kg? I så fall är det 40 kg)
Benspark 12*3

Brukar köra 4 set av allt men kroppen är SÅ tung efter all träning senaste dagarna så det fick räcka idag.

Kan dock inte förstå hur fettet på magen kan sitta som klister. Bort bort bort!
Det var som att när jag blev gravid samlades en påse fett och satte sig på magen.. Där ska det inte sitta länge till. 4 månader kvar till bikinisäsongen drar igång. Räknar inte med 6-pack, bara att fettet ska vara väck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0