Inredning

Har ledsnat på detta hus nu. Det behövs piffas upp lite.
Letar vitt bord med tillhörande stolar, en svart taklampa och fönsterlampor på fot med vita lampskärmar.
Det är till köket.

Vardagsrummet och matsalsrummet vill jag totalt renovera.
Tapetsera om, nytt golv, fälla en vägg (som iofs är bärande! Ha!) köpa nya soffor, bord och tvbänk.

Barnrummen får vänta. Just nu sover dom bara där så det känns inte jätteviktigt.

Däremot klädförrådet däruppe behöver tittas till.

Pengarna rullar iväg och då har jag inte ens börjat med utsidan av huset och garaget. :) Dags att skriva en check-lista kanske?! :)

Nu är klockan snart 20. Då blir det fruktsallad till gladiatorerna.
Hur kan man inte bli inspirerad av dessa vältränade gladiatorer och utmanare?!

Kram på er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0