Kaffe

Precis nybliven kaffedrickare, hej!
Börjat känna huvudvärken som kommer om jag inte får första koppen innan 09.
Morgonrutinen finns men kvällsrutinen, typ regeln att inte dricka kaffe efter kl 18, har inte riktigt gått in i skallen.
Än en gång har jag gjort misstaget att ta en ganska stor kopp waaaay to late.

Jojo, jag är tvåbarnsmorsa och kan förmodligen somna vart som helst, när som helst. Tröttheten finns där även om jag dricker kaffet för sent MEN kroppen är som på högvarv. Det är dealen att slappna av som är svår.

Sen att jag delar säng med en tjej som räknar från 1-13 i sömnen om och om igen gör det inte lättare att somna. :)

Älskade fina fina du..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0