Legday

Känner mig trött i axlar och mage efter veckans pass. Idag tog jag mig till gymmet på tok för nyäten men det gick.
Mått lite halvt illa hela dagen men tog mig igenom ett ordentligt benpass.
Squats med vikt
Benpress
Benspark
Utfall med vikt
Sen en maskin jag inte vet vad den heter men den tränar baksida lår iaf. ;)
Kände mig lagom mör när jag gick hemåt i snöyran.

I morgon får det bli en promenad bara. Vila kroppen lite.
Fredag - bodypump
Lördag - shbam
Söndag - en löptur förmodligen

Nu verkar jag ha svårt att koppla av.
Har alldeles för mycket på gång för mitt eget bästa.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0