Lördagmorgon

Dom sov hela natten våra barn.
Tacksamt och tacksamt igen.
Då vaknade istället jag och blåsan höll på att sprängas. Upp och in på toa och då skäller P till så Evelina vaknar.
Typiskt men så är det i vårt hus.

Lite mys i sängen så klev jag upp och gick ut med hunden.
Så här står jag och väntar medan hon börjat jaga något i skogen.

10.15 är det shbam idag och jag älskart!! Gått en gång och jag fastnade direkt. Stel som en pinne men vad gör det?? ;)

Tiden har kommit när det på riktigt är dags att fixa ett jobb närmare Östhammar.

Kram! S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0