Pump

Efter läkarbesök och konstaterande av influensa, drog jag på mig träningskläder och körde 60 min bodypump. Jag dubblade nästan alla vikter mot vad jag haft tidigare och vilken kontakt jag fick med musklerna.
Jag var helt död i armarna när jag åkte hem.
Så ska det kännas!
Kände mig så jävla STARK i hela kroppen. Inte en enda gång tappade jag hållningen, benböjen gick som en dans och djupt ner gick jag. Sista axelövningen var seg som fan men jag är nöjd, som fan!

Nu är jag tillbaka i sjukstugan. Mannen snörvlar och klagar på värk, halsbränna och törst, 3åringen sover om vartannat, fortfarande 40 grader i temp och gråter till inland och har ont i kroppen och den lilla skiten är snorig och har svårt att koppla av.

Själv tänkte jag ta en till C-vitamin-brus och dricka en skvätt cola zero.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0